Як ми визначаємо кращі бренди на українському ринку Методологія

Щоденно 30+ експертів-аналітиків досліджують ринок за методологією «Споживчих уподобань» по 20+ критеріям, оцінюючи якість обслуговування українців.

Залишити заявку Перевірте свою компанію

Методика, яка виявляє лідерів ринку

За результатами дослідження лише одна компанія із топ-рейтингу має можливість отримати знак «Bибір Країни» та використовувати його у маркетингових цілях.

  • Аналітичний відділ 30+ спеціалістів

    Використовують професійні аналітичні інструменти та проводять дослідження за авторською технологією «Споживчих уподобань»

  • Відбір сфер для рейтингування

    Дослідження охоплює максимум сфер ринку: виробництво харчових продуктів, непродовольчих товарів широкого вжитку, онлайн-послуги, освітні проєкти, клініки, інтернет-магазини, послуги та виробництво обладнання для B2B, IT-рішення, рекламні агенції тощо.

  • Пропрацювання компаній у сфері (100+)

    Компанії не подають заявки. Експерти в кожній сфері досліджують всіх представників.

  • Фільтрація до Топ-10 компаній для аналізу

    Входять компанії, які пройшли попередній відбір за результатами аналізу відкритих джерел інформації, враховуючи ринкові позиції, наявність відгуків, масштабів діяльності, ефективності онлайн-маркетингу тощо.

  • Індивідуальний підбір критеріїв під товар/послугу

    Для кожного рейтингу експерти визначають критерії, які є важливими для клієнтів саме при виборі конкретних товарів або послуг. Наприклад, серед яких:

    • оцінка якості обслуговування «Таємного покупця»;
    • аналіз продукту: цінової політики, асортименту тощо;
    • клієнтоорієнтованість;
    • онлайн-популярність, репутація, відгуки;
    • оцінка зручності та інформативності сайту, соціальних мереж;
    • масштаби і географія роботи тощо.
Аналіз
Визначення переможця
За результатами дослідження
Маркування з номінацією та аналітичний звіт
Залиште заявку
* на перевірку вашої компанії  та отримайте шанс на ексклюзивний статус!
9000+
компаній перевірено
Хочу знак довіри
Масштаби дослідження
Аналітичний центр «Вибір Країни» проводить дослідження у всіх галузях економіки для різних масштабів бізнесу (великий, середній малий та мікробізнес), що працює на національному, регіональному та локальному ринках.
Сфери оцінювання
  • Виробництво
  • Громадське харчування
  • Промисловість
  • Доставка
  • Торгівля оффлайн
  • Інтернет-магазини
  • Послуги
  • IT-сфера
  • Будівництво
  • Освіта
  • Транспорт
  • Медицина
  • Сфера розваг
В області оцінювання не входять окуповані території України
93
Видів діяльності
8
Років в аналітиці
1500+
Побудованих рейтингів
30
Аналітичних експертів
Авторська методика «Споживчих уподобань»
Експерти «Вибір Країни» аналізують фактори, що впливають на клієнтський досвід
Аналіз
01
Каналів комунікації
Активності у соціальних мережах
Відгуків у відкритих джерелах
Сайтів та інтернет-магазинів
Аналітичний блок
Як ми складаємо  ТОП-рейтинг компаній у сфері
?
  • Аналіз всієї ніші та претендентів до рейтингу
  • Аналіз уподобань споживачів та підбір критеріїв, на які звертають увагу клієнти саме в конкретній сфері
  • Відбір топ-10 кращих компаній та  оцінка за кожним з критерієм
  • Порівняльний аналіз топ-компаній
В результаті відзнакою нагороджується лише 1 лідер в своїй сфері
Оцінка
02
Якості обслуговування «Таємного покупця»
Цінової політики
Характеристик якості товарів та послуг
Онлайн-репутації
Оцінювальний блок
Аналіз Таємним
Покупцем
Експерти «Вибір Країни» аналізують фактори, що впливають на
клієнтський досвід
Параметри оцінки:
Aможливість додзвону та кількість спроб для з’єднання з менеджером
Bввічливість менеджера
Cрівень знання продукту
Dрівень розуміння потреб клієнта
Консультація по телефону та/чи у месенджерах
Перевіряємо роботу колл-центру
Експерти аналізують фактори, що впливають на клієнтський досвід
Аналіз Таємним Покупцем
check person
Часті питання
Що потрібно від компанії для проведення аналітики?
Експерти Аналітичного центру «Вибір Країни» центру проводять дослідження за власною ініціативою. Аудит компаній – незалежний і конфіденційний. Компанії не заповнюють жодних анкет (даже це не конкурс) і не можуть вплинути на результати. Експерти центру повідомляють переможців вже про готові результати. Компанії мають право подати заявку на перевірку, однак не знають коли і як саме їх будуть перевіряти, адже для кожної сфері критерії підбираються індивідуально.
Як обираються компанії до топ-рейтингів «Вибір Країни»?
Експерти Аналітичного центру «Вибір Країни» проводять попередній аналіз всіх представників сфери за базовими критеріями: рівень якості каналів взаємодії з клієнтами, онлайн-представленність, репутацію, масштаби і географію роботи, позиції у пошуковій системі, думку українців у мережі. Завершальний етап відбору – персональна консультація «таємного покупця». За результатами цієї перевірки формується топ-кращих у сфері, які продемонстрували показники вищі порогового.
Як перевірити, чи чесно визначені місця у рейтингу?
Прозорість рейтингу Аналітичного центру «Вибір Країни» обумовлена нашим підходом: кожен номінант отримує рейтинг у зручному графічному форматі з описом всіх критеріїв, деталями проведення оцінки та загальною формулою рейтингу, за допомогою якої може перевірити розрахунки.
Яка кваліфікація аналітиків Центру?
Аналітичний центр «Вибір Країни» має власну авторську методику «Споживчих уподобань». Всі аналітики проходять спеціальне навчання перед початком роботи і декілька рівнів перевірки. Раз на три місяці експерти зобов’язані пройти підвищення кваліфікації та повторний тест на якість роботи внутрішнім відділом контролю якості.