Інфопривід про бізнес-відзнаку є потужним інструментом для підвищення її онлайн-присутності та взаємодії з аудиторією в соціальних мережах.
Новина про відзнаку працює не тільки на репутацію компанії, а й на особистий бренд керівника та спеціалістів команди.
Адже статус «Вибір Країни» — заслуга всього колективу, що підкреслюють персональні відзнаки.
46% українців ретельно вивчають пакування товарів, інформацію в інтернеті про репутацію брендів, відгуки, обираючи для себе новий товар або послугу
Знак «Вибір Країни» підкреслює винятковість бренду, відмінність від конкурентів та дотримання високих стандартів у роботі.
Коли клієнт бачить, що компанія отримала визнання незалежних авторитетних експертів, він відчуває впевненість у власному виборі товару або послуги. Крім того, коли споживач обирає між двох ідентичних пропозицій. Він обере ту, де є відзнака.
Маркування «Вибір Країни» працює як психологічний «гачок» для споживача, що привертає увагу та сприяє вибору.
х2 рази кліки та залученість аудиторій при використанні «Вибір Країни» у рекламних креативах для таргету, банерної та іншої реклами.
Медаль у рекламі привертає увагу, а також слугує підтвердженням, що бренд — перевірений. Споживачі бачать медаль на банері і підсвідомо більше довіряють продукту чи бренду.
Команда Аналітичного центру «Вибір Країни» залучає професійних експертів з реклами для популяризації брендів-переможців.
За допомогою рекламних каналів про бренди дізнаються 100 000+ українців.
Використання відзнаки впливає на відеопродакшн у різних аспектах, роблячи його більш привабливим для аудиторії та підсилюючи його вплив.
Команда «Вибір Країни» знімає іміджеві (нативні) сюжети для переможців по всій Україні.
100к українців — додаткове охоплення завдяки відео за допомогою різних каналів: Tik Tok, Instagram, Reels, корпоративний сайт, ЗМІ тощо.
Команда Аналітичного центру «Вибір Країни» сприяє не тільки створенню відеосюжетів про компанії, а й розповсюджує їх через YouTube-канали провідних ТВ-каналів.
1+млн українців дізнаються про «Вибір Країни» через ЗМІ та радіо
Команда Аналітичного центру «Вибір Країни» розповсюджує новини про переможців через мережу відомих медіа-партнерів (таких як Факти, ICTV, Люкс ФМ, Європа + тощо)
Споживачі дізнаються інформацію про бренд через різні канали комунікацій та з різних авторитетних джерел, що створює навколо новини та компанії ажіотаж.
За результатами дослідження лише одна компанія із топ-рейтингу має можливість отримати знак «Bибір Країни» та використовувати його у маркетингових цілях.
Використовують професійні аналітичні інструменти та проводять дослідження за авторською технологією «Споживчих уподобань»
Дослідження охоплює максимум сфер ринку: виробництво харчових продуктів, непродовольчих товарів широкого вжитку, онлайн-послуги, освітні проєкти, клініки, інтернет-магазини, послуги та виробництво обладнання для B2B, IT-рішення, рекламні агенції тощо.
Компанії не подають заявки. Експерти в кожній сфері досліджують всіх представників.
Входять компанії, які пройшли попередній відбір за результатами аналізу відкритих джерел інформації, враховуючи ринкові позиції, наявність відгуків, масштабів діяльності, ефективності онлайн-маркетингу тощо.
Для кожного рейтингу експерти визначають критерії, які є важливими для клієнтів саме при виборі конкретних товарів або послуг. Наприклад, серед яких: